წერილი თოვლის ბაბუას


გამარჯობა თოვლის ბაბუ,
როგორ ხარ..
მე ნაწყენი ვარ შენზე..
შარშან წერილი მოგწერე.. მსოფლიოში სიმშვიდეს ვითხოვდი და ცუნამი მოხდა იაპონიაში, მიწისძვრები იყო, ნანიკო გარდამეცვალა, ბებია გარდამეცვალა, ჩემი ახლობელი ადამიანების ეკონომიკური მდგომარეობა საგრძნობლად შემცირდა,პირადი ცხოვრება ამერია, დავინახე ძალინა ბევრი ისეთი ადმაინი ცუდი თვალით, რომლებიც ძალინა მიყვარდნენ და ძვირფასნი იყვნენ ჩემთვის, ხასიათი შემეცვალა და მომეშხამა, ამ საქართველოსაც არაფერი ეშველა , უკან–უკან მისდის საქმე..
შენ რა თვლის ბაბუა ხარ რაც გთხოვე ყველაფერი უკუღმა შემიცვალე, ვერ გავიგე კარგისკენ უნდა წაგეყვანა საქმეები თუ ცუდისკენ..
კი ალბათ იფიქრებ: კარგიც ხო მოხდაო..
მაგრამ მე გიპასუხებ, რომ ცუდი არ უნდა აჭარბებდეს კარგს.. თუ არ შეგიძლია, რომ კარგი გააკეთო მაშინ დატოვე ისე, როგორც არის და საქმე აღარ გააფუჭო..
ახლა კარგად მომისმინე ჩემო თოვლის ბაბუ, გეყოფა რომ მთელი წელი ნერვები მიშალე და საშინელი დღეები და თვეები გამომავლევინე.. მე შენ გეუბნები მოიქეცი წესიერად თორე აღარ დავიჯერებ შენს არსებობას და არც აღარასდროს მოგწერ წერილს..
2012 წელი მოდის , ოცი თორმეტი და ძალიან მინდა ბედნიერი ვიყო , აი ტირილამდე მინდა რომ კარგად ვიყო.. ხოდა თუ გინდა რომ ეს სურვილი ამიხდეს ჩემი გარშემომ მყოფებიც კარგად ამყოფე..
გეყო ეს უაზრო სიკვდილები და ცუდი რაღაცები, არ ვყოფილვარ ისეთი ცუდი გოგო წინა წლებში რომ ასე დაგესაჯე..
2012 წელს მინდა, რომ მთელი წლის განმავლობაში მომღიმარე და სულ გუმჯობესებული მანც თუ არა , უკეთესად მყოფი ხალხი მაინიც ვნახო..
არ მინდა რომ იმედები გამიცრუვდეს ადამიანებთან დაკავშირებით, მინდა ისევე მიყვარდეს ის ხალხი რომელსაც ვინცობ , როგორც ახლა მიყვარს.. არ მინდა რომ ყველაფერი ერთმანეთში აიზიოლოს, ისე როგორც გერმანიაში ამეზილა და დამეზილა..
არ მინდა რომ ამდენი უსამართლობა იყოს ჩემ გარშემო.
მინდა რომ ბოლოსდაბოლოს დაადგეს ამ საქართველოს საშველი და წესიერი მმართველი ყავდეს, გაერთიანდეს და განათელბის დონეც აიწიოს ამ ბედკრულ საქართველოში..
მინდა რომ ისეთივე წარმატებული იყოს იქითა წელი ჩემი კარიერისთვის, როგორიც 2011 იყო, ამაყე უკეთესიც თუ იქნება მთლად უკეთესი :))))))
ჰო, სტიმული მინდა რომ ვიყო ამაზე უკეთესი ვიდრე ახლა ვარ (რომ არ გავუარესდე :( )
სულ ეს იყო რაც შენთვის მინდოდა მეთხოვა….
კეთილი სურვილებით ია დარჩია

პ.ს. ახალი თხილამურების ყიდვის საშუალებას თუ მომცემ შემდეგ წელს ძალიან გამიხარდება :)))
(ნახე რა კარგი გოგო ვარ შენ კი არ გთხოვ საშუალებას ვითხოვ მხოლოდ :D )

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

