მოხასიათებული

ალაბთ მე არ ვარ ნორმალური რადგან ყველაფერი ისე მეჩვენბა როგორც არანორმალურს, ხომ არ შეიძელბა რომ ადამიანს აი ის მოემნტი ენატრებოდეს , უნივერსტეტიდან სახლამდე როგორ მიდის, და ერთ ისული ჰქონდეს ეგ პროცესი გაიმეორეოს, არა, ვხვდები რომ რაღაც რიგზე ვერ არის ჩემთან მაგრამ რა არ ვიცი, და ალბათ არც არავინ იცის, ახლა ამრტო ვზივარ მთელს უნივერსტეტში ღამის 12 დაიწყო, კაცის შვილი არაა და მე კიდევ მომწონს მარტო რომ ვარ, ალბათ არც ეს არის ხო ნორმალური…
ყველას ერთი სული აქვს როდის დაიწყება ზაფხული, მზე გამოანათებს , მე კიდევ ერთუ სული მაქვს როდის მოვა ზამთარი ..
დღეს წვიმიანი მოღრუბლული დღე იყო და ღმერთს ვეხვეწებოდი მზე არ გამოსულიყო :D
(არაა ხო ეგ ნორმალური ამბავი, ვხვდები.. )
მაგრამ შემდეგ მზე რომ გამოვიდა საღამოსკენ კარგად ვიჯექი მზის სხივებზე და კარგად ვმეცადინეობდი…
ხასიათის ცვალებადობის ბრალი უნდა იყოს ვითომ არა?
რის ხასიათზეც ვარ იმის მიხედვით ვიქცევი და იმის მიხედვით მიყვარს ან მძულს და ეგ მე მგონი ცუდია არა? :შ ადამიანები არასერიოზულად აღიქვამენ , ხან ის გიყვარს ხან არ გიყვარს, არავის ესმის თუ როგორ შეიძელბა არ გიყვარდეს ერთ მომენტში რაღაც და მეორე მომენტში იგივე რაღაც გიყვარდეს და ყველაზე უარესი ისაა რომ რამდენიმე ხნის შემდეგ ისევ არ გიყვარდეს ის რაღაც : D
მე ალაბთ ვიცხოვრებ რაიმე სადლემ გერმანიის რომელიმე ქალაქში ( რატომ გერმანიის? იმიტომ რომ აქ არავინ არავის არაფერს არ ეუბნება ( რამდენი უარყოფაა არაუშავს) და არავინ არავის არაფერს არ ეკითხება და საერთოდ არ ურთიერთობენ, ძალიან იშვიათად რომ ვინმე უცხო კონტაქტში შემოვიდეს შენთან) ჰოდა ვიცხოვრებ ასე მარტო და ჩემთვის მოვიგიჟიანებ თავს, მე შენ გეტყვი ისე ცუდათ გამომდის ეგ რომ მეტი არ შეიძელბა :D
ეგ იყო რაც მინდოდა რომ მეთქვა წავეთრიე ახლა დავწერე ჩემი ძვირფასი და განუმეორებელი IT^, ეჭვი მაქვს რომ თუ ასეთ ხასიათზე ხშირად ვიყავი უფრო ბევრჯერ ვეწვევი ამ ბლოგს, საერთOდ კვლევებმა დაადგინეს რომ , როდესაც ადამიანი ცუდათ არის მაშინ წერს პოსტს, ჰოდა კიდევ თუ ასოები გამოვტოვე , არ შეიმჩნიოთ ახლა გავლა გამოვლის და შესწორების თავი ნამდივალდ არ მაქვს : D

წარმატებები გადარეულო გოგონავ …

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

