ახალი დიზაინი >.>


მოკლედ ბევრი ვიიქრე თუ ცოტა ვიფიქრე გადავწყვიტე ახალი დიზაინი გამეკეთებინა.. ამ ჩემ პატარაბიუჯეტიან ბლოგუნაზე :))
ვინაიდან და რადგანაც ბაბიმ ოფიციალურად მიგვდატოვა მე და ბლოგუნა, ამიტომ მოდერატორობა საკუთარ თავზე ავიღე და დიზაინიც ჩემი გემოვნებით შევცვალე :P
არ ვიცი რანაირად მოგეწონებათ მაგრამ არის რა.. რაღაც აი ის ნაწილი არ მოწმონს თეთრი რომ არის რაიმე სხვა ფერი მინდოდა მაგრამ, ჯერჯერობით ვერ მივაგენი მაგ ფერის შეცვლის ხერხს, ამიტომ იძულებით დავტოვებ ისეთს როგორიც არის..
რატომ მგონია არ ვიცი , მაგრამ აქტიური ბლოგერობა ჩემი აზრით საკმაოდ მოცლილ ხალხს შეუძლიათ, ან ისეთ ხალხს ვისი სამუშაო ვალდებულებაც კომპიუტერთან არის დაკავშირებული… ალბათ ასე იმიტომ ვგფიქრობ, რომ საკმაო დროს საჭიროებს პოსტის მოფიქრება და შემდეგ დაწერა..
ჰო, კიდევ დრო სჭრიდება შეხვედრებზე, აბა ისე პოპულარული ბლოგი ვერ გექნება და ვერ წაიკითხავენ : ))) ნუ თუ ან პოლიტიკაზე არ წერ ან რაიმე მსგავს სკანდალურ ამბავზე..
შეიძლება გყავდეს მკითხველი მაგრამ აი დაახლოებით იმდენი როგორიც მე და ჩემს ნაჯღაპნს ჰყავს
მოკლედ ეს იყო ჩემი მოკრძალებული პოსტი ბლოგინგზე და ახალ დიზაინზე.. :*

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “ახალი დიზაინი >.>

  1. Mallorie

    კარგია..
    ძალიან მომწონს.. ^^

  2. რაღაცნაირი.. კეთილი და საყვარელი პოსტია. თითქოს დავისვენე აქ რომ შემოვედი. წარმატებებს გისურვებ. მაგარია ძალიან. :*

  3. madloba zalian mixaria, rodesac tqvens mxardacheras vgrznob :*

Leave a Reply

