შენ…


მინდა რომ შენ იცოდე ამ პოსტის არსებობის შესახებ, მინდა რომ არასდროს თქვა: ”არ ვყავრებივარ” .. ეს პოსტი არის მხოლოდ შენზე და მხოლოდ შენთვის.. მინდა გითხრა რომ შენ არასდროს ყოფილხარ ის ვისთვისაც მე რამის გაკეთება შემეძლო , მინდა ისიც გითხრა რომ შენ არასდროს ყოდფილხარ ის ადამიანი ვინც ჩემთვის რამეს გააკეთებდა. ძალიან სუსტი ხარ ჩემთვის.. ყოველ შემთხვევაშიმე ასე ვთვლი. მამაკაცი ასე არ იქცევა. მე არ მინდა რომ შენ რაიმე ტკვილი მოგაყენო, უბრალოდ მინდა იცოდე რომ არ მჭირდება შენნაირი ადამიანი ჩემს გვერდით.. ჩემს გვერდით ისე როგორც მამაკაცი. შენ ვერასდროს იქნები ისეთი მიმზიდველი და ისეთი ძლიერი ოროგირც მე მჭირდება. ვერასდროს იქნები ისეთი ძლიერი ნებისყოფის როგორსაც მე ვითხოვ ან მოვითხოვ. არ მინდა რომ შენ გარშემო მხოლოდ ისეთი სუსტი ადამიანები იყვნენ როგოირც შენ ხარ, შენ კიდევ უარესებთან მეგობრობ. კიდევ არ მინდა რომ ოდესმე, მომავალში, რაიმე გისაყვედურო, არ მინდა შენთან მხოლოდ ის მაკავშირებდეს რასაც ვნება ჰქვია. არ მინდა ისიც რომ ოდესმე მითხრა ” არ მიყვარხარ” ჩემი კაპრიზების და სიცივის გამო. არ მინდა იყო ისეთი როგორიც ახლა ხარ, სუსტი და უსუსური, საკუთარი საქმის არ მქონე, არ მინდა მყავდეს გვერდით ის ვისაც ჩემი დაცვა დასჭირდება.. გესმის? არ მინდა რომ მე ვიყო შენზე ძლიერი.. მე გიცავდე და ჩემს კალთას ეფარებოდე. მომბეზრდე ყოველთვის ყველაზე ძლიერი ყოფნა, ახლა ჩემი დროა მინდა რომ სხვამ დამიცვას და ეს ადამიანი შენ ვერ იქნები იმიტომ, რომ არ შეგიძლია მინდა ბოდიში მოგიხადო და გითხრა რომ მაინც ძალიან მიყვარხარ, ისიც მესმის რომ ამ პოსტს ბვერი ვერ გაიგებს, მაგრამ ვინც გაიგებს მინდა შევახსენო რომ ეს მხოლოდ ჩვენი საქმეა ჩემი და შენი.. ჩემი და შენი.. უბრალოდ არ მინდა რომ ჩემზე ნაწყენი იყო.. ამიტომ ვწერ ამას ასე ღიად, რათა იყოს ყველაფერი ნათელი და ცოცხალი იმისთვის რომ შენ იარსებო მარტო იმის გარეშე რაც აქამდე გვაკავშირებდა…
მიყვარხარ და იცოდე რომ ცხოვრება გრძელდება

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “შენ…

  1. egoisthedgehog

    me zustad ise gavige sheni posti rogorc dawere… ubralod adamianebs ar esmit rom dzlierebsac schirdebat dacva… da mitumetes dzlier qalebs schirdebat dacva…

Leave a Reply

