უბრალოდ…


9.57 გარეთ მშვენიერი ამინდია არც ცხელა არც ცივა..
მზე აციმციმდა და ნიავიც მშვენიერია.. შემოდგომის ამინდია.. მე გასწავლით ასე ერთი ხელით მოსმით როგორ უნდა დაწერო პოსტი : ))
ისეთ მაგარ და გიჟურ ხასიათზე ვარ მთბს ზღვებს და ყველაფერს გადავივლი..
არ ვიცი რა დამემართა სულ რაღაც 13 წუთია რაც თვალი გავახილე და ისეთ ენერგიაზე ვარ მე მგონია მთებს ზღვებს და მთლს დედამიწას გვერდით გადავდგავ და მე კოსმოსში მარტო დავდგები : ))
მიუხედავად უამრავი პრობლემისა და მიუხედავად ყველაფრისა მე ვამბობ მიყვარხარს.. ვამბობ იმიტომ რომ შემიძლია ვიგრძნო და უბრალოდ გავიღიმო..
არავინ გაბედოთ და არ იფქროთ რომ მე შეყვარებული ვარ.. : ))) უბრალოდ მე ჩემთვის ვგიჟობ მე ჩემთვის შემიძლია ვიყო ისეთი როგორიც მე მინდა განსხვავებით ყველასგან და ყველაფრისგან … \
ახლა გავალ გარეთ.. ყურებში ყურთსასმენს გავიკეთებ და უბრალოდ ისე ივლი.. წვიმაღა მაკლია და სიბნელე და ყველაზე კარგი გასეირნება გამომივა.. რაღაც ბედნიერების მწვერვალზე ფმყოფი ეს ის არის რაც არც ისე იშვიათად მომდის უბრალოდ ახლა უფრო მძლავრად მაქვს ახლა უფრო განვიცდი ..
მოკლედ ახლა ავდექი და გავქრი .. ფაფუუ…

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

