დღეს ჩემი ძაღლი დაიკარგა..


დილაა.. 7:38 წუთია.. მძინავს მე ჯერ კიდევ… არა ძილბურანში ვარ.. სახლის კარი ღია გვაქვს.. გაგულისებული ვართ ბინგო გვყავს .. სამი ჩემხელა ავჩAრკა.. იტალიური ეზოა.. ბიბი გარეთ წევს.. მამაჩეის ფეხის ხმა მესმის მეორე ოთახიდან… ალბათ ძაღლი უნდა გაიყვანოს.. მმ მიხედავეს თვითონ.. ჩემი გაღვიძება რა საჭიროა.. გვერდი ვიცვალე.. ჩურჩული მემის ჩემს ოთახში… ” მაა გღვიძავს.. ? ” ისევ ძილბურანში ვარ… ” რა ხდება ? ” პასუხი იყო ისეთი რომ გამოფხიზლებას წამის მეასედიც არ დასჭიორვებია.. ” ბინგო დაიკარგა.. ხომ არ შეგიმჩნევია სადაა” … წამოხტომა და პერანგით გავარდნა წამიერ ამბავი იყო. არც დამჭირვებია.. მამჩEმი წავიდა საძენელად.. ყელაფერი წამებში ხდება.. სახანძროა ჩემსწინ… მეხანძრეებს კითხეს.. ძაღლებს გაეკიდაო.. დავმშვიდით ცოტა,,, იმტომ რომ ზუსტად ჩემსწინ.. მეზობელს პუდელი მოპარეს… აიყვანეს და მანქანაში ჩატენეს მარა ამას ვინ მიეკარებოდა : )) დედაჩემიც ადგა ამასობაში და გარეთ გავიდა.. უბრანი შემოიარეს.. და კიდევ აპირებდნენ გაგრძელებას და უბათ ეს დებილი მობლაყუნობს ენა გადმოგდებული… : ) ) ცოტა ნაჩხუბარი კი არის მაგრამ რაც მთავარია სახლშია და აგერ გვერდით მიწევს : )) მამაჩემა ისეთი სცემა ისეთი სუ თავისი რემენი ურტყა : )) მე კიდევ ოლიმპიური სიმშვიდით ვუყურებდი.. ღირსი იყო… რაც მთAვარია მიხვდა რომ დააშავა და არა მგონია მეორეჯერ იგივე გააკეთოს.. . .

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “დღეს ჩემი ძაღლი დაიკარგა..

  1. kote

    dedali tua sheni brali kofila iseti periodia exa……… micemda wigaca manzukias

  2. მთავარია ძაღლი მიმხვდარიყო რისთვის სცემეს. იმედია არ ეგონება რომ დაბრუნებისთვის სცემეს და არა წასვლისთვის :d
    <3 bab

  3. koet ara mmalia da ichxuba da movida
    sachxubrad iyo bichi ubanshi gasuli : ) ))

    babi ki mixvda tavchaqindruli modioda :D

Leave a Reply

