წერილი დედას…….


დეეე დეეეე გამარჯობა….. დღეს 1991 წლის 13 სექტემბერია… მე გაგიჩნდი… შენი ერთად-ერთი შვილი…. დილის 10 საათზე კამოს საავადმყოფო გააყრუა ჩემმა ჯღავილმა… დაბადებიდანვე მეტყობოდა ჩემი ხასიათი … ხმაურიანი და ენერგიული…. სახელად ია დამარქვი… დიიდი ლურჯი თვალებით შემოქცქეროდი თუმცა ჯერ ვერ აღვიქვამდი თუ როგორ მიყვარდი…. თვეები სწრაფად გადიოდა… ოჯახში პირველი ქალიშვილის პირველი შვილი ვიყავი…ყველა თან მყვებოდა… შენ კი მაინც ყველაზე მეტად გიყვარდი…
3 წლის ვიყავი პირველად შენი დაჟინებული მოთხოვნით 40 სიცხიანი ოპერის სცენაზე ვიდექი და ვმღეროდი… შენი ყველაზე დიდი ძალისხმევით ვარ ახლა ის რაც ვარ… და მაქვს ყველა ის ნიჭი რაც ახლა გამაჩნია… არასდროს არავინ დაგვხმარებია… ყოველთვის მე შენ და მამა ვიყავით … მხოლოდ ჩვენ და სხვა არავინ… მარტო ვცხოვრობდით ,დამოუკიებლად.. ორივე მუშაობდით და მე მარტო ვიზრდებოდი…. ყოვეთვის ამბობ, რომ ამაყობ ჩემით , მაგრამ მე უფრო მეტი მინდა შენთვის.. უფრო ბევრი და უფრო ძლიერი…

დეეე წყალი მინდა,,,, დეეე მშია ,,, დეეეეე ჩამეხუტეე….. დეეე… თუმცა სახლი მუდამ ცარიელი იყო … და მე მარტო ვიყავი… დეე წყალი მინდა… პასუხს არავინ მცემდა ადექი და შენ თვითონ დალიე… მეუბნებოდა კედლები და წიგნები რომელიც წინ მეწყო… დეეე მშიაა … ადექი და გაიკეთე თვითონ…. დეეე ჩამეხუტე… უკვე აღAრ მინდა ჩახუტება გამოვიმუშავე სიცივე… სახლში როდესაც მოდიოდი ხშირად ისე ხდებოდა რომ კვირაობით ვერ გხედავდი… ღამე გვიან 1-ზე მოდიოდი, ხანდახან უფრო გვიანაც… მე კი ამ დროს მეზინა… დილით კიევ 9ზე სკოლაში მივიოდი და მაშინ შენ გეძIნა ….
თანდათან შევეჩვიე ამასაც…
ვისწავლე დამოუკიდებლობა და ის თუ როგრ უნდა ვმართო საკუთარი თავი… ალბათ ამიტომაცაა რომ არასდროს არავინ მყვარებია…. ალბათ ამიტომაცაა რომ იმას მივაღწიე 18 წილს ასაკში , რაც ზოგს უფრო მოზრდილ ასაკშიც არ მიუღწევია….
შენ მასწავლე თუ როგორ უნდა მიყვარდეს და როგორ უნდა დავიჭირო თAვი… მაწავლე როგორ უნდა ვმართო ჩემ გარშემო მყოფი ადამაინები… ისიც მასწავლე თუ ყრუს როგორ უნდა გავაგებინო რაც მე მინდა… შენ მასწავლე ყველაფერი სიყვარულის გარდა….. ალბათ იმიტომ რომ ამის სწავლა არ შEიძლება…

თუმცა დრო იმისთვის მუდამ გრჩებოდა რომ კონკურსებზე გაგეყვანე და გასტროლებზე გამომყოლოდი ….. მე არ გსაყვედყრობ დეეეე…

ახლა კი ჩემთან ხარ დეეე სულ ჩემთან სახლში… თუმცა მე უკვე აღარ მცალია შენთვის…. ვმუშაობ და ვსწავლობ… სულ იმას მეჩხუბები ერთი მაკოცე რა… ჩამეხუტე რა/…. მე კი ამის დრო აღარ მრჩება.. ახლა ჩემი ჯერია… პირადი ცხოვრების მოწყობის : ) ))

დეეე მიყვარხარ და მადლობას გიხდი იმისთვის როგორადაც მე გამზარდე….

5 Comments

Filed under Uncategorized

5 responses to “წერილი დედას…….

  1. Ta =)

    ძალიან ძალიან თბილი პოსტია :) დედაზე ტკბილი არავინაა ამ ქვეყნად თითეული ადამიანისთვის :) მისი კოცნა და ჩახუტება უფრო სხვანაირია, მზურნველი და ყურადღებიანი :)

  2. ძაან მომეწონა, სიყვარულით სავსე პოსტი იყო. გეტყობა რო დედა ძალიან გიყვარს =) კიიდევ ბეევრ წარმატებას გისურვებ ცხობრებაში პირადშიც

  3. როგორი თბილი და ტკბილი პოსტია.
    ძალიან მესიამოვნა. ^^
    :*

Leave a Reply

