მონატრების ძველი სევდა

ახლა ვფიქრობდი ზუსტად… ხომ ყველაფერი კარგად არის… კი… .. მაგრამ მე მაინც მენატრება.. ძალაინ მენატრება.. ჩემი სააყვარელი ადამიანები.. სალი რომელიც გერმანიაშია და რომელსაც საერთოდ ვეღარ ვეკონტაქტები.. მოუცლელობის გამო მხოლოდდამოხოლოდ.. მენატრება იმიტომ რომ ჩემს გვერდით არ არის და იმოტმ რომ ძალიან შევეჩვიე და შემიყვარდა.. მენატრება კიდევ იმიტომ რომ ძალიან თბილია და კეთილია და კიდევ იმიტომ რომ ჩემი ლევანია…
მენატრება კიდევ დედაჩმის მეგობარი რომელიც დედაჩმისთვის დაზე მეტია.. პოპო.. პოპო რომელიც ასევე ძალინ თბილია და ასევე ძაალიან ძალაინ ბევრი კარგი რამის სწავლა შეიძება მისგან.. პოპო რომელსაც შემიძია დაველაპარაკო ისე როგორც ჩემს დაქალს და შემიძლია ვენდო იმ დონემდე რომ დედაჩმი ამ ყველაფერს ვერ გაიგებს.. კიდევ მელანო და სოფო.. ძალაინ თბილები და დადებითი ემოციების ბავშები… რომელთა სიყვარუილ არ დაგამძიმებს და პირიქით.. გაგამხიარულებს..
ძალიან მენატრება ასევე ირმა .. რომეიც ასევე დედაჩმის მეგობარია… მენატრაბ იმიტომ რომ მახსოვს პატაროაბაში ძალიან კარგად როგორ მათამაშებდა რაღაცას ( არ ამხსოვს იმ თამაშს რა ჰქვია რიცხვები უნდა დაალაგო) მენატრება და კიდევ უფრო მაინტერესებს ახლა როგორია და ბავშვობიდან რაც დამრჩა ის მოგოენბა სწორია თუ არა..
კიდევ გვანცო მენატრება ხანდახან მაგრამ რაღაცები მახსენდბეა ხომე და გადამივლის მონატრება.. არ არის მოსანატრებელი ეგ : )))
კიდევ პერიოდები მენატრება..როცა პატარა ვიყავი… როცა ვიცინოდი უფრო კარგად და უფრო ღიად.. კიდევ მენატრება ჩემი ნათლია და მისი შვილი… თეა და მილიცა.. ძალიან მენატრება მილიცა მენატრება მისი აზროვენბა და სასაცილო სიტყვები… ნათლიაჩემის სიცილიმ მენატრება.. კეთილი სიცილი აქვს ნათლიაჩმს.. თბილი და სასიამოვნო… მართალია ეს გამონათქვამი: ”თუ გინდათ კარგად გაიცნოთ ადამიანი, მიაქციეთ ყურადღება არა იმას, თუ როგორ ლაპარაკობს იგი, როგორ ტირის ან როგორ აღელვებს კეთილშობილი იდეები, დააკვირდით მას, როდესაც ის იცინის”..\
კიდევ ჩმი ნათჳა მენატრება კახა.. ჩჴმახიძე.. თბილისსშჳა მაგრამ თითქმის ვერ ვნახულობ… თითქმის არა საერჴთდ ვერ ვნახულობ.. ძალიან მენატრება მისი ხუმრობები და სერიოზული სახით ნათქვამი სსაცილო სიტყვები..
მმენატრება აჩიი.. ჩემი აჩჳი რომელიც მსოფლიოში ყველაე კარგიბ ბიჭია აიი ყველაზე კარგი და თბილი და კეთილი და ადამიანური.. რა ვიცი ამ ადამიანეზ ისე ვარ შყვარებული რომ მეტი არ შიძება.. ალიან მენატრება კიდევ ბევრი მეგობარი რომლის სახელსაც უბრალდო არ ჩმოვწერ.. იმიტომ ორმ გამომრჩება… ბათუმელები მენატრებიან კიდევ : )) და ქობულეთის დრო მენატრება …

მოკელდ ხალხო ძალიან მენატრებით და მიყვარხართ.. ჩeმი სიცოცხლე თქვენს გარეშე არაფერი იქნეობდა.. ვიქენბოდი ყველაზე ღარიბი ადამიანი დედამიწის ზურგზე და მხარზე : ) )) მაგრამ ახალა ვარ უმდიდრესი და ყველაზე ბედნიეირ იმიტომ რომ მყავხართ თქვენ და იმიტომ რომ შემიძია გავიცინო იმის გამო რომ თქვენ არსებობთ.. ღმერთმა ყველაზე ჯანმრთლი და გახარებული მიმყოფოს თვენი თავი.. ძალიან მიყვარხართ…

და ბოლოს ყველაზე ძალინ მენატრება ჩემი ბაბუა .. რომელიც არ ამხსოვს.. მაგრამ მისი სიყვარული ბავშვობიდან დამსდევს.. ბაბუა რომელსაც ძალინ ვუყვარდი და დარწმუინებული ვარ ახალ ის ცოცხალი რომ ყოფილიყო ყველაფერი სხვანაირად იქნებოდა.. ჩემი ბაბუ, რომელიც ერთადერთი გარდაცვლილი ადამიანია რომლის გამოც შემიძლია ვიტირო.. .

ცოტა სევდიანი პოსტი გამომივიდა მაგრამ ხდება ხოლმე..

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “მონატრების ძველი სევდა

  1. კიდევ გვანცო მენატრება ხანდახან მაგრამ რაღაცები მახსენდბეა ხომე და გადამივლის მონატრება.. არ არის მოსანატრებელი ეგ : )))
    ნტნტნტნტ… :P

  2. Militsa

    რა უცნაურია :) მე მილიცა ვარ და ჩემ დას თეა ქვია, ოღონდ აქ აშკარად სხვა მილიცა და თეაზეა საუბარი :-)

Leave a Reply

