მე მივდივარ.. ცრემლები არ დამანხოთ :D


სავარაუდოთ ეს ჩემი ბოლო პოსტია ამ ბოლო 10 დღის განამვლობაში (თუ მეტი არა ) ჩვენს ბლოგუნაზე..
მუხათწყაროში მივდივარ… წინ მშვენიერი დღეები მელოდება.. მიყვარს ჩმი ბიძშვილები და კარგათ გავერთობი ^^ პატარა ბიძვილი მყავს მსოფლიოში ყველაზე საყავრელი ბავშვია ^^ ქეთა … სულ მალე 6-ის გახდება ^^ ყვითელი ლამაზი თმა აქვს და თაფლისფერი თვალები.. სულ იცინის და ძალიან უყვარს პომადები და ”საპრანჭაოები” როგორც თვითონ ეძახის ^^
კიდევ გივიკო და გუგა.. ტყუპები.. ახლა რომ შეხედო ვრ მიხვდები რომ ტყუპები არიან მაგრამ ბავშვობაში ძალიან გავდნენ ერთმანეთს.. ბირჟავშიკი ხალხი : ) ) კიდევ ორი ბებო .. ბებიები ჩემი ბებიები ^^
მოკლედ ავდივარ მარტო გპირდებით მთელს ამალას თუ რაღაც მაგდაგვარი : ))
ბაბიმაც არ იცი რომ ასე მალე წავიდოდი კი არადა დაახლოებით იცის : ))

ბაბ მომენატრები ჩემო საყვარელო ბარბარიკო და აბა შენ იცი ბლოს მიხედე 10მდე მაინც ; ) )
იმედია უფრო შავი დაგიბრუნდებით ვიდრე ახლა ვარ და იმაზე შეფერთხილი ვიდრე ახლა ვარ : ))

გკოცნით გეხვევით თქვენი  იკო დარჩია ^^

7 Comments

Filed under Uncategorized

7 responses to “მე მივდივარ.. ცრემლები არ დამანხოთ :D

  1. კარგ დასვენებას გისურვებ :*
    მარიტა:)

  2. მე რომ ჩამოვალ თბილისში იყავი,თორემ გცემ :D
    ააბა შენ იცი,მაგრად გაერთე.

    წარმატებულ ბლოგინგსაც გისურვებთ შენ და ბარბის :D

  3. ეჰ ვიცოდი, რომ უნდა წასულიყავი. მაგრამ ბოლომდე მქონდა იმედი, რომ გადაიდებოდა შენი წასვლა :(
    მეც მომენატრები.
    მომავალი 4-5 დღე მე მივხედავ ბლოგს, შემდეგ კი შვებულებას ვიღებ მეც :))
    ბაბი :*

  4. @cvanco.. vaime chamoetrie shen
    ro chamoxval mec chamoval aba ra vaketo aq iq davizagrebi mainc…

  5. გვანც, გმადლობ <3
    ბაბი

Leave a Reply

