ჩვენი პირველი პლოსტი..


ეს ჩვენი პირველი პლოსტია.. ჩემი და ბაბისი ერთად.. დღეს ჩვენი ბლოგის დაბადების დღეა .. ის სულ რაღაც ნახევარი საათია რაც არსებობს.. და იმედია კიდევ დიდი ხანი იარსებებს : ))
ჰო საერთო ბლოგის შექმნის იდეა მე მეგკუთვნის.. ბაბიც ავიყოლიე.. მარტო ორივეს გვეზარებოდა..
ისე მოკლედ ორი სიტყვით მოგიყვებით როგორ გავიცანით ერთმანეთი .. ეს ერთი ჩვეულებრივი ფორუმის დამსახურებაა : ))
მერე თეატრებში ვირბინეთ ერთად და ახლა თატრების გარეშეც დავბრბივართ ^^
მე მომწონს მაგალითად ეს საერთო ბლოგის იდეა.. ეს ჩვენი პატარა შვილობილი იქნებ.. მოვუვლით ისე როგორც პაწაწუნა ბავშვს ^^ საყვარელს.. ჩვენნაირს : ) ))
გილოცავ ბაბ პირველი პლოსტი შექმნილია ^^ :ჭიქისმიჭახუნება:
ჰოპ ჩვენი ბლოგი აქ გადმოჩოჩდა თავიდან ბლოგროლზე იყო.. კნუტმა თუ კნუტიმ : D
გადმოგვაჩოჩა

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “ჩვენი პირველი პლოსტი..

  1. “თინზე გაცნობილი და ფეისბუკ-თეატრში დაახლოვებული” მე და იკო ვართ ეს :))
    მე მიყვარს იკო და ჩვენი “ბაბიკო” <3 :))
    ბაბი =) :))

  2. იკოსაც უყვრახარ და იდეა მაქვს ბოლოში მივაწეროთ ხოლმე ვინ ვწერთ : ))
    თორე ავიბნებით : ) )

  3. komisia

    დგვენ ჟემოგევლეთ :ჰიყ:

  4. მივაწეროთ ხოლმე… მე მივაწერე უკვე წინა კომენტს :)) ბაბი=)

Leave a Reply

